Poučevanje angleščine v prvem triletju osnovne šole z uporabo pedagoškega pristopa Storyline – magistrsko delo

Anja Podpečan, profesorica razrednega pouka, je v okviru magistrskega študija na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani, pod vodstvom dr. Mateje Dagarin Fojkar, preizkusila in raziskala učinkovitost vpliva pedagoškega pristopa Storyline na učence angleščine v tretjem razredu osnovne šole v Sloveniji.

Več o sami raziskavi in ugotovitvah si lahko preberete v povzeku (Stoyline prispevek- A.P.), ki ga je pripravila Anja Podpečan.

Čestitke Anji za zelo uspešno opravljeno magistrsko delo in srečno pri nadaljnjih pedagoških poteh!

anja 1 anja 2 anja 3 anja 4

Share Button

7. mednardona Storyline konferenca – “Storyline – The Next Generation” v Sloveniji!

Z velikim veseljem oznanjamo, da bo naslednja mednarodna Storyline konferenca potekala v Sloveniji, v Ljubljani, in sicer od petka 29. 6. – nedelje 1. 7. 2018.

Vse informacije bodo dosegljive na konferenčni spletni strani:

https://www.storyline2018.info/en/

Organizatorji: Storyline International in MiB, mednarodni izobraževalni center.flyer-ok

Se vidimo v Ljubljani!

 

Share Button

“Ljubljana, naše mesto” – Storyline projekt na OŠ Koseze

Z učenci drugih razredov smo se lotili oblikovanja knjige na temo Ljubljana – NAŠE MESTO. Osnovna ideja je prišla, ko smo se konec meseca maja odpravljali na naravoslovni tabor v Prekmurje. V načrtu smo imeli obisk tamkajšne osnovne šole, ki nas je prijazno povabila v svoj kraj. Počutili smo se dolžni, da jim pripravimo majhno zahvalo. To bi bila knjiga, ki bi jo učenci oblikovali sami, s pomočjo učiteljevega usmerjanja. Kot nalašč za to se nama je zdel pedagoški pristop Storyline. S pomočjo izobraževanja in priročnika smo poskušali slišano in prebrano spraviti v prakso. Priznava, da nisva točno vedeli, kje se lotiti naše ideje. Za nasvet sva prosili Leo, ki je s svojimi idejami usmerila najino razmišljanje, kako zastaviti potek dela.

Izvedba projekta Ljubljana – NAŠE MESTO:

  1. Zbiranje idej tem za knjigo Ljubljana – NAŠE MESTO.

Učenci so prejeli pismo urednice knjige, gospe Ane Novak – figura, ki jih je povabila k pisanju knjige Ljubljana – NAŠE MESTO. Učenci so nanizali teme, ki so jih povezali z mestom Ljubljana.

  1. Razredelitev vlog po temah.

Učenci so se razdelili glede na interes po navedenih temah.

  1. Oblikovanje figur po izbranih temah.

Oblikovali so figuro. Figure so bile na oblikovanem frisu.

  1. Iskanje informacij glede na razdeljene vloge.

Učenci so s pomočjo knjig in spleta iskali informacije na izbrano temo. Zapisali so si pomembne informacije.

  1. Oblikovanje zapisa za knjigo.

Po pregledu so učenci pisali s pisanimi črkami čistopis za knjigo.

  1. Urejanje zapisov in oblikovanje knjige.

Zapise smo zbrali po temah. Oblikovali smo knjigo, jo zvezali in uspešno predali na gostovanju v Prekmurju. Odziv je bil presenetljiv.

Pedagoški prostop Storyline je omogočil načrtovanje s točno določenim ciljem – končnim rezultatom. Učenci so z umerjanjem in načrtnim vodenjem prišli do željenega cilja; pri tem pa so bili izredno motivirani in željni dela. Noben prepis ni bil pretežek. Z zavedanjem, da delajo to za tabor, ki so se ga tako veselili, so naredili prav vse potrebno.

Najbolj naju je presenetil odziv na izdelavo figur, ki jih je povsem prevzel. Učenci so se izredno vživeli v izdelavo svoje figure.

Zapisali Darija Peternelj in Maja Mohorič Naglič, OŠ Koseze

Share Button

Pridruži se in sledi našemu Storyline projektu!

Dragi Storyline prijatelji!

V tem tednu sem pričela z novim Storyline projektom. Izvajam ga s švedskimi četrtošolci (v Sloveniji bi bili po starosti to petošolci). Ker sem velikokrat naletela na vprašanje, kaj Storyline je in kako v resnici poteka, sem se odločila, da v okviru projekta, ki ga bom izvajala, sproti beležim naše delo, vi pa lahko sledite nastajanju našega dela.Storyline project pic

Poučujem na mednarodni, dvojezični (angleško-švedski) šoli v bližini Stockholma. Zato bodo zapisi oz. izdelki učencev, ki jih boste videli, zapisani v teh dveh jezikih. Projekt se izvaja pri rednem pouku in je osnovan po švedskem učnem načrtu. Postopek in struktura samega projekta pa ostajata »Storyline-ovski«, kar pomeni, da bi lahko projekt kot tak, ali temu podoben, izvedli tudi vi, pri vašem pedagoškem delu. Morebiti boste občutili, da potrebujete nekaj vzpodbude, dodatne informacije – ne skrbite, vaja dela mojstra, če mojster dela vajo. Zavihajmo rokave in se podajmo na pot Storyline projekta »V kampu znanstvenikov«.

 Na kratko o projektu:

  • Razred: 4
  • Število učencev: 20 (pri projektu so razdeljeni v 5 skupin)
  • Predmetno področje: Naravoslovje (teme: Zemlja, gozdovi, vodovje, gorovje, puščava).
  • Okvirni potek/čas: večmesečni projekt, ki se izvaja 1x tedensko (1,5 ure).

Vsak Storyline je vedno razdeljen na različne epizode:  

  • V prvi epizodi imamo po navadi opravka z »uokvirjanjem« oz. začetnim nastajanjem zgodbe.
  • V drugi epizodi ustvarimo figure in njihovo identiteto.
  • V tretji epizodi ustvarimo prostor ter raziskujemo način življenja, upoštevanja pravil in ukrepov vsakdanjega življenja ustvarjenih figur.
  • V četrti epizodi imamo opravka z incidenti ali dogodki, na katere se moramo odzvati in jih raziskati.
  • Peta epizoda po navadi predstavlja t.i. »najvišjo točko« oz. dogodek, ki je lahko izpeljan kot posebno praznovanje: to je lahko veliko odprtje (centra za ogrožene živali, nove trgovine, živalskega vrta …), zabava, obisk pomembne osebe …
  • Zadnja, šesta, epizoda prinaša možnosti za učenčevo reflektiranje svojega dela in raziskovanja. Včasih te epizode vključujejo izlet ali obisk lokalnega strokovnjaka, čeprav se to praviloma lahko dogaja že v peti epizodi.
/Vir: Pedagoški pristop Storyline – priročnik.  Strategija za poučevanje in učenje na spodbuden, učinkovit in kreativen način. Stockholm, 2015.

Prva epizoda: Pismo

Continue reading

Share Button

»Zanimivo predavanje, sproščenost delavnic, zanimive informacije!« – Storyline seminar v Domžalah, udeleženci iz Slovenije in Avstrije

Na včerajšnjem seminarju z delavnico so se udeleženci iz različnih koncev Slovenije in tokrat tudi Avstrije seznanili z načeli in potekom dela po pristopu Storyline. Za nami je pester, razgiban, dinamičen dan, naravnan v uporabnost samega pristopa pri vsakdanjem pedagoškem delu.

Odzivi na seminar:

  • Zanimivo predavanje, sproščenost delavnic, zanimive informacije. Pohvala za odprtost pri sodelovanju.
  • Želeli bi si čim več takšnih delavnic, saj verjamem, da se da še ogromno izvedeti.
  • Seznanila sem se s teorijo , ki je še nisem poznala, ta teorija pa je bila v drugem delu odlično predstavljena preko praktičnih izkušenj.
  • Predavanje je bilo odlično, izvedela sem vse, kar sem želela.
  • Zelo poučen seminar.
  • Celoten seminar je bil zelo uporaben, še posebej primeri dobre prakse in možnost sprotnega zastavljanja vprašanj.
  • Hvala za tako poučen seminar. Zelo sem uživala in komaj čakam, da to znanje prenesem v svoj razred.
  • Zelo uporaben se mi je zdel tako praktičen kot teoretičen del seminarja.
  • Zelo uporaben se mi je zdel tretji del seminarja, kjer so bili predstavljeni primeri dobre prakse.
  • Zelo sem vesela, da sem se udeležila seminarja, ki ga bom tudi v prihodnosti koristila in priporočila.
  • Zdaj imam predstavo, kako bi izpeljala Storyline projekt, o katerem razmišljam že 2 leti.

123

 

 

 

Share Button

Storyline seminar z delavnico – Domžale, 17. 10. 2015

Pedagoški pristop Storyline je celosten pristop k učenju in poučevanju, ki se v slovenskem šolskem prostoru vedno bolj širi. V Sloveniji beležimo Storyline delavnica oktober 2015nadvse uspešne projekte, ki so jih učitelji prav s pomočjo pristopa Storyline izpeljali v preteklih šolskih letih.

Na seminarju se udeleženci preko praktičnega dela, prepletenega s teoretičnimi ozadji, seznanijo s pedagoškim pristopom Storyline in tako svoje poučevanje popestrijo in obogatijo. Toplo vabljeni, da se nam pridružite!

  • Ciljna skupina: Pedagogi, učitelji, vzgojitelji (predhodno znanje o pristopu ni potrebno)
  • Datum in čas: Sobota, 17. 10. 2015, 9.00–16.00
  • Lokacija: Domžalski dom (Ljubljanska 58, 1230 Domžale)
  • Cena: 95,00 € /material vključen v ceno
  • Vodja seminarja z delavnico: Lea Nakrst
  • Informacije in prijave: prijave, skupaj z izpolnjeno prijavnico, sprejemamo do petka, 25. 9. 2015 oz. do zapolnitve mest, na info@storyline.si
  • Število možnih udeležencev: 15

Več informacij: Storyline delavnica oktober 2015

Prijavnica: Prijavnica – Storyline seminar oktober 2015

Share Button

Prispevek o pristopu Storyline na Planet TV; Storyline = učenje z doživetjem!

V večernih novicah v oddaji Danes, na Planet TV so pripravili prispevek o pristopu Storyline in uspešni uporabi tega v slovenskih šolah.20150524_191820

Prispevek si lahko ogledate na povezavi: https://www.facebook.com/storylineSlovenija/videos/1609627329321657/

http://www.planet.si/novice/slovenija/video-ucenje-ki-mu-pravijo-storyline.html

Share Button

Izid priročnika »Pedagoški pristop Storyline« v znamenju seminarja učiteljev iz različnih koncev Slovenije

9. maja 2015 je v Domžalah potekal enodnevni Storyline seminar z delavnico, kjer so se udeleženci seznanili s strategijo dela po pristopu Storyline in kot učeči v učnem procesu spoznali in doživeli pristop neposredno preko izvedene delavnice.

Dan smo obeležili tudi z izidom prvega strokovnega priročnika o pristopu Storyline v Sloveniji, ki je bil med udeleženci toplo sprejet in nadvse dobrodošel.

Nekaj mnenj in vtisov s strani udeležencev:

  • »Zelo uporaben in zanimiv seminar.«
  • »Po dolgem času sem bila na res kakovostnem in zanimivem seminarju.«
  • »Zelo zanimivo, motivirajoče. Kvalitetno predstavljeno.«
  • »Storyline je super ideja!« Želim si več takšnih seminarjev!«
  • »Zelo uporabno mi je bilo praktično delo na konkretnem primeru.«
  • »Primeri dobre prakse so bili zelo zanimivi in uporabni.«
  • »Hvala za svež veter!«
  • »Krasna delavnica, veliko novih informacij, super bi bilo izpeljati še kakšno srečanje – nadgradnja.«
Share Button

Vabljeni k spremljanju bloga “My Storyline Classroom”

Blog “My Storyline Classroom” je ustvarjen za vse, ki si želite deliti in spremljati Storyline delo z vsega sveta.blogger-image--1220872017 Vabljeni k njihovemu spremljanju kot tudi prispevanju vašega dela!

Povezava: “My Storyline Classroom”

Share Button

6. mednarodna Storyline konferenca »One World, Many Stories«

V preteklem vikendu je v Glasgowu na Škotskem potekala 6. mednarodna Storyline konferenca z naslovom »One World, Many Stories«. Konference se je udeležilo mnogo udeležencev, med njimi kar 72 predavateljev iz dvajsetih različnih držav. Storyline konference odlikuje pristnost v tem, da lahko na konferenci svoje delo predstavljajo učitelji z vsega sveta in se tako učijo z in od učiteljev. Konferenca ponudi učiteljem, vzgojiteljem in pedagogom veliko idej, ki jih lahko uporabijo neposredno v pedagoški praksi.strathuni

O podrobnejšem programu in glavnih govornikih, si lahko preberete v dokumentu: Final_Book_of_Abstracts (1)

O konferenci: http://www.strath.ac.uk/storylineconference2015/ t4_4746423358489437012

Share Button

Storyline Slovenija na konferenci “Kakovost za prihodnost vzgoje in izobraževanja: Prebujanje potencialov – izzivi vodenja”

V petek, 20. marca 2015, je v prostorih Gospodarske zbornice Slovenije v Ljubljani potekala 10-letna konferenca Kakovost za prihodnost vzgoje in izobraževanja: Prebujanje potencialov – Izzivi vodenja.IMG_5708 IMG_5709

Na konferenci so predstavniki vzgojno-izobraževalne sfere in gospodarstva predstavili dobre prakse odkrivanja, prebujanja in razvijanja potencialov otrok in zaposlenih. »Z nenehnim izboljševanjem kakovosti vzgojno-izobraževalnega dela je moč zaslediti najpomembnejši cilj, to je vsestranski razvoj slehernega otroka na celotni poti njegovega izobraževanja. Doseganje tega cilja pa je mogoče le, kadar je pot sistematično načrtovana in so rezultati, ki jih želimo doseči, natančno opredeljeni«, so zapisali.

http://www.o-sta.com/msg.php?id=14344

Povabilu ga. mag Marinke Dodič, pomočnice direktorice področja Izobraževanje, sta se odzvali tudi predstavnici Storyline Slovenija, Lea Nakrst in Mateja Plot. Slednja je s prispevkom  »Pedagoški pristop Storyline – Z aktivnim in trajnostnim učenjem do zastavljenih ciljev« zbrane seznanila s pedagoškim pristopom Storyline, ki se uspešno uveljavlja tudi na slovenskih tleh. Predstavitev koncepta pristopa s primerom dobre prakse je navdušila zbrane udeležence konference.

Program konference: http://www.siq.si/index.php?id=925&command=SINGLE&sid=402

Share Button

Prvi strokovni priročnik o Pedagoškem pristopu Storyline v Sloveniji

Z velikim veseljem sporočam, da bo 9. maja 2015 izšel strokovni priročnik Pedagoški pristop Strokovni priročnik - Pedagoški pristop StorylineStoryline; Strategija za poučevanje in učenje na spodbuden, učinkovit in kreativen način.

Danes vem, da lahko prav zaradi Storyline-a zapišem (citirano iz priročnika):

»Storyline je filozofija, je čustvo, ki ga kot učitelj doživiš v pravi razsežnosti, če si dovoliš prepustiti poti, ki jo snuješ skupaj z učenci. Na poti spoznavanja pristopa Storyline sem srečala izjemne in predvsem preproste ljudi. Ljudje, ki so predavatelji na različnih univerzah sveta in ki so v meni videli iskrico. Iskreno sem jim hvaležna, da so znali pristopiti, pomagati in uresničiti velik del mene. Storyline je postal moje poslanstvo, ki ga z velikim veseljem širim in živim.« 

Priporočljivo branje pred naslednjim šolskim letom!

Redna cena: 27 Eur

Cena v predprodaji (do 9. maja): 24 Eur

Naročila in več o priročniku na Naročilo priročnika ter info@storyline.si

Share Button

Učiteljica, ki je stopila iz okvirov in preizkusila nekaj novega

Odmevna objava na Planet Siol.net o učiteljici Mateji Plot, ki je s pomočjo pedagoškega pristopa Storyline preizkusila nekaj novega in se podala v svet kakovostnega poučevanja. Čestitke Mateji za njeno izjemno delo!

planetsiolnet

Mateja Plot je profesorica razrednega pouka in angleškega jezika, zaposlena je na osnovni šoli Ob Rinži v Kočevju. Trenutno poučuje male šestletne nadobudneže, za katere pravi, da ji s svojo otroško razigranostjo in radovednostjo popestrijo razredni vsakdan. 
In Mateja je tista učiteljica, ki se je odločila, da stopi korak naprej in preizkusi nekaj novega.”

Povezava: http://www.siol.net/novice/junaki_za_jutri/2015/02/mateja_plot.aspx

 

Share Button

Storyline tečaji v Glasgowu na Škotskem

 strathuniTečaj 1

25. 7.–1. 8. 2015 | Let’s get to know how to work with a book based Storyline aimed at learners of English trying to reach the language level A1-B1.

Več o tečaju na http://www.storyline-scotland.com/2015/01/glasgow-course-1-aug-2015-storyline-meets-storytelling/

Tečaj 2

erasmus-plus-logo

1.–8. 2015 | Let’s get to know how to use a Storyline especially aiming at the inclusion of the weak learners

Več o tečaju na http://www.storyline-scotland.com/2015/01/glasgow-course-2-aug-2015-storyline-working-towards-inclusion/

Tečaj 3

17.–24. 10. 2015 Gravesend, Kent, England Let’s design a Storyline around the Virginia Indian »Pochacontas«

Več o tečaju na http://www.storyline-scotland.com/2015/01/gravesend-course-3-oct-2015-lets-design-a-storyline-around-the-virginia-indian-pocahontas/

aug-03

 

Share Button

Mateja Plot – izkušena Storyline učiteljica

Mateja Plot, učiteljica razrednega pouka je v svet strokovnega poučevanja in vzgajanja vstopila leta 2009 na OŠ Ob Rinži v Kočevju. Na omenjeni šoli je zasnovala in izpeljala izobraževalni program za nadarjene učence prve triade in vse od tedaj izpeljevala nemalo Storyline projektov, s svojim delom pa navduševala učence in svoje sodelavce. V Kočevju se po njenih zaslugah uspešno izvaja pristop Storyline neposredno v pedagoški praksi. Svoje delo je predstavljala tudi v tujini in ideje širila z učitelji izven meja Slovenije. Nekaj o njenem delu, seminarjih in projektih povezanih s pedagoškim pristopom Storyline si lahko preberete spodaj.

Projekti

2009/2010: izvedba projekta »Spoznajmo Evropo« na OŠ Ob Rinži v Kočevju pod mentorstvom Lee Nakrst. Sodelovanje: OŠ Janka Kersnika, Brdo. Objava projekta: Kočevski utrip.

2010/2011: načrtovanje in izvedba projekta »Mi smo Afričani« na OŠ Prevole. Sodelovanje: OŠ Ob Rinži, društvo Edirisa in afriški otroci iz Ugande, Rdeči križ Slovenije. Objava projekta: Suhokranjske poti, Radio Krka, Dnevnik, Delo.

2011/2012: načrtovanje in izvedba projekta »Ogrožene živalske vrste našega sveta« na OŠ Prevole. Sodelovanje z Greenpeace Slovenija. Objava projekta: Suhokranjske poti.

mateja plot

2012/2013: načrtovanje in izvedba projekta »V gozdu ni nikoli dougcajt« na OŠ Prevole. Sodelovanje: OŠ Ob Rinži, OŠ Zbora odposlancev, OŠ Stara cerkev, Občina Kočevje, Zavod za gozdove Žužemberk in Kočevje, Klub mladih Kočevje, Društvo jamarjev in tabornikov Kočevje. Objava: Suhokranjske poti.

Izobraževanja

2012: Udeležba na 5. Mednarodni Storyline konferenci na Islandiji.

2012:  Udeležba na Golden circle seminar (Islandija-Reykjavik) s predstavitvijo izvedenih projektov in razvoj pristopa v Sloveniji.

2014: Udeležba na Golden Circle seminar (Švedska-Stockholm) s predstavitvijo projekta Storyline – »V gozdu ni nikoli dougcajt« in smernice za nadaljnji razvoj pristopa v Sloveniji.

Share Button

Možnosti uporabe pristopa Storyline

Storyline je motivirajoč, strukturiran in fleksibilen pristop k poučevanju, ki ga lahko uporabimo na različnih stopnjah izobraževanja, v različne namene. Primeri dobre prakse doma in v tujini kažejo na izjemne možnosti uporabe pristopa. Nekaj si jih lahko preberete s klikom na sliko.

Uporaba pristopa Storyline

Share Button

Uporaba pristopa Storyline pri poučevanju slovenščine kot tujega jezika

Mateja Kosi je učiteljica slovenščine na Filozofski fakulteti Masarykove univerze v Brnu na Češkem, kjer dela s študenti, ki študirajo slovenščino ali se je učijo kot izbirni predmet. Na Češkem poučuje slovenščino tamkajšnjim študentom, v Sloveniji pa na Filozofski fakulteti v Ljubljani preko Centra za slovenščino kot drugi/tuji jezik, izvaja tudi lektorske vaje slovenščine za tujce na Seminarju slovenskega jezika, literature in kulture v Ljubljani. Leta 2013 se je na enem od teh seminarjev srečala s skupino jezikovno heterogenih študentov in za izvedbo tečaja je pri poučevanju slovenskega jezika uporabila pedagoški pristop Storyline. Mateja Kosi se je s pristopom Storyline srečala leta 2011 na seminarju, ki ga je na to temo v Ljubljani organiziralo DUPB skupaj s Storyline Slovenija.

28092013027

Svojo izkušnjo z uporabo pristopa Storyline pri delu s tujimi študenti, ki se učijo slovenščino kot tuji jezik, Mateja popisuje v skrajšani verziji članka, ki ga je pripravila za V. konferenco o poučevanju južnoslovanskih jezikov »Výuka jihoslovanských jazyků a literatur v dnešní Evropě«, ki je bila leta 2014 organizirana v Brnu.

Več v dokumentu Storyline – Uporaba pristopa pri poučevanju slovenščine kot tujega jezika.

Share Button

Odmeven Storyline projekt “RTM Kočevska – V gozdu ni nikoli dougcajt”

»Projekt RTM Kočevska:) je dosegel 1300 učencev, njihove učitelje in družine. Bistveno je pripomogel k poznavanju skorajda neznane kočevske preteklosti. Projekt je bil zasnovan dolgoročno, s ciljem, da bodo postali prebivalci Kočevske ponosni na preteklost kraja, kjer živijo, s tem pa se bo spremenila tudi njihova samopodoba.«rtm kocevska

V Storyline projekt RTM Kočevska – V gozdu ni nikoli dougcajt, so bile vključene naslednje šole:

–          OŠ OB RINŽI, Kočevje – v projekt vključeni nadarjeni učenci 1. in 2. triade; mentorstvo: Petra Poje

–          OŠ ZBORA ODPOSLANCEV, Kočevje – v projekt vključeni učenci 5. razreda; mentorstvo: Staša Kobler in Andreja Mlekuž (koordinatorica projekta)

–          OŠ STARA CERKEV, Stara Cerkev – v projekt vključeni učenci 6. razreda; mentorstvo: Gabrijela Pohar

–          OŠ PREVOLE, Hinje – v projekt vključeni učenci 3., 4. in 5. razreda; mentorstvo: Mateja Plot

Več o odmevnem projektu in o tem, kako so učiteljice mentorice ter njihovi učenci doživeli projekt,  si lahko prebere v dokumentu: Storyline (2012-2013) V gozdu ni nikoli dougcajt.

Share Button

»Uporabno, zanimivo, inovativno, navdihujoče, navdušujoče!«

Storyline seminar z delavnico, Domžale (junij 2014)

»Uporabno, zanimivo, inovativno, navdihujoče, navdušujoče!«, je zapisala ena od udeleženk Storyline seminarja, ki je potekal v Domžalah, v petek, 27. junija.delavnica sl

 

Udeleženci so bili učitelji, ki nameravajo svoje znanje o delu po pristopu Storyline uporabiti v najrazličnejše namene, od vrtca, poučevanja družbe, naravoslovja, gospodinjstva, likovne vzgoje do oddelkov podaljšanega bivanja, za delo z avtističnimi otroki, z učenci z učnimi težavami, pri krožkih, jezikovnem izobraževanju učencev ter za delo z otroki z govorno jezikovnimi motnjami …

Nekaj vtisov o samem seminarju, ki so jih zapisali udeleženci:

»Seminar se mi je zdel zelo uporaben in zanimiv, saj je teorija povezana s praktičnim delom.«

»Seminar nas popelje preko primerov dobre prakse do dobrega razumevanja pristopa.«

»Zanimive so mi bile delavnice in praktičen prikaz, saj si popeljan po vseh stopnjah pristopa.«

»Zelo uporaben seminar, ker nam je bilo prikazano, kako lahko otrokom na zanimiv in prijazen način suhoparno učno snov naredimo zanimivo.«

»Na seminarju smo bili deležni dragocenih idej, nasvetov, predlogov in pridobili smo si ogromno uporabnega znanja.«

»Zahvala za vzpodbudo. Za delo malo drugače.«

»Uporabno, zanimivo, inovativno, navdihujoče, navdušujoče!«

Share Button

6. mednarodna Storyline konferenca, Glasgow 27. 3. 2015–29. 3. 2015

Pedagoška fakulteta Univerze v  Strathclyde-u, Glasgow, vas vabi v deželo Storyline pristopa. Pristop Storyline se uspešno uporablja v več kot 40-ih

2015Conferencepostcard


državah po vsem svetu in navdihuje s svojo učinkovitostjo, strukturo in motivacijo. 
Na spletni strani Strathclyde univerze najdete vse potrebne informacije o konferenci:

http://www.strath.ac.uk/storylineconference2015/

t4_4746423358489437012

V kolikor pri svojem pedagoškem delu pristop Storyline uspešno uporabljate in si svoje delo želite deliti z udeleženci na konferenci, ste vabljeni, da svoje prispevke pošljete organizatorjem konference (rubrika: »call for papers«) in jih predstavite udeležencem.

Share Button

Mednarodno Storyline srečanje v Stockholmu (maj 2014)

stockholm gc maj 2014Od 10.5.–11.5. 2014 so se v Stockholmu srečali predstavniki 10-ih različnih držav, z namenom razvijanja pristopa Storyline. Med drugim se je načrtovala tudi naslednja Storyline konferenca, ki bo potekala v Glasgowu na Škotskem (marec 2015). Udeleženci na posvetu so predstavili svoje delo s pristopom Storyline in primere dobre prakse, ki jih prakticirajo v svojih državah, od poučevanja v osnovnih šolah ter do dela s študenti na fakultetah.

Iz Slovenije sta se seminarja udeležili Lea Nakrst in Mateja Plot, ki sta predstavili razvoj pristopa v Sloveniji. Mateja Plot, učiteljica razrednega pouka, je udeležencem med drugim predstavila tudi odmeven Storyline projekt z naslovom “RTM Kočevska – V gozdu ni nikoli dougcajt.” V projektu so sodelovale kočevske osnovne šole (Stara Cerkev, Ob Rinži in Zbora odposlancev), ter OŠ Prevole Hinje.

Več o seminarju Golden Circle 2014 si lahko preberete v pdf. dokumentu (Vir: Storyline Scotland).

Share Button

Spletna stran z dosegljivimi mednarodnimi Storyline viri

Ta stran je bila razvita s strani Wendy Emo z univerze v Minesoti, Morris (ZDA), kot odgovor na vse University of Minnesota Morrisvečje potrebe in želje po virih, ki pišejo o Storyline pristopu. Na spletni strani so dosegljivi podatki o virih, ki so jih ustvarili različni avtorji, profesorji, raziskovalci, učitelji in pedagogi iz različnih držav sveta. Poleg angleškega jezika, lahko najdete tudi vire v drugih jezikih. Priporočljiv obisk spletne strani za vse, ki si želite prebrati kaj več o samem pristopu.

Povezava

Objavljeno: 25. september 2013

Share Button

Ulica s trgovinami – Storyline projekt v OPB na podružnični šoli v Krašnji

Učiteljica Marta Per, o samem projektu:

Letos sem v okviru dejavnosti Storyline učencem ponudila zamisel za preizkus njihove podjetniške žilice; izdelali smo ulico lokalov, ki bi si jih želel obiskati vsak nakupovalec, pa tudi tisti, ki bi radi izboljšali svoje počutje, vzdržljivost …Zaključek pred starši

Tako je nastala ulica lokalov, v kateri so trgovine z računalniško opremo, lekarna, trgovina z oblačili, slaščičarne, picerije in celo telovadnica Kik boks. Največ pozornosti pa smo namenili slovesni otvoritvi naše ulice, saj se zavedamo, da je prvi vtis zelo pomemben. Na prireditev smo povabili starše, učiteljice in namestnico ravnateljice gospo Simono Burkeljca.

Dogodek je bil razburljiv in nepozaben, kot sama dejavnost.

Več o samem projektu, si lahko preberete v Pdf. dokumentu.

Objavljeno: 9. junij 2012

Share Button

“Družine v skupnosti” – Storyline na OŠ Komenda – Moste

Učiteljica razrednega pouka, Urška Vidmar (OŠ Komenda Moste), se je pri pouku v drugem razredu ob koncu šolskega leta 2010/11 preizkusila v izvedbi dela po pristopu Storyline. Dela v razredu so Projekt OŠ Komenda - Mostese lotili po vzorcu delavnice z naslovom »Družine v skupnosti«, ki jo je vodila Sallie Harkness na Mednarodnem strokovnem posvetu društva učiteljev podaljšanega bivanja.

Učiteljica je zapisala: »Učenci so po skupinah najprej ustvarili svoje družine in jih predstavili. Nato so jim naredili še stanovanja in ostale potrebne stavbe. Ker smo pri spoznavanju okolja obravnavali  temo Naš kraj, sem se odločila, da bomo to dvoje združili in smo Projekt OŠ Komenda - Mostena asfaltno igrišče postavili stavbe in ustvarili mesto, kjer živijo. Nadaljevali žal nismo, ker se je šolsko leto zaključilo. Izkušnja pa je bila zelo pozitivna tako zame, kot za otroke. Kljub temu, da so se bližale počitnice so učenci izredno radi delali, ustvarjali in se dogovarjali ter pri tem uživali.«
Na tem naslovu naslovu pa si lahko ogledate nekaj fotografij učencev med delom in poročanjem.

Objavljeno: 17. januar 2012

Share Button

“Igrivo in poučno” – Pristop Storyline pedstavljen na 6. srečanju mentorjev in vodnikov planinskih skupin

V Trzinu je v soboto 26. novembra 2011 potekal t.i. »IZI 2011 – Izmenjava zanimivih idej za delo z mladimi planinci«, kjer so se zbrali mentorji planinskih skupin, vodniki in ostali, ki delajo z mladimi

Utrinek iz delavnice v Trzinu planinci. Predstavljen jim je bil tudi pristop Storyline, kjer so udeleženci skozi ustvarjanje Storyline-a na temo o varovanju narave, spoznavali delo po pristopu Storyline. Učiteljica Marta Per, ki je delavnico tudi pripravila, je zapisala nekaj utrinkov.

Več v pdf. dokumentu.

Dogodek je omenjen tudi v samostojni reviji MK PZS. Članek z naslovom “A si ti na izi?” je objavljen v rubriki DOBRA PRAKSA, na strani 30-32 (18. december 2011).

Objavljeno: 28. november 2011

Share Button

Nepozabna afriška zgodba – Storyline projekt

Na OŠ Prevole so v šolskem letu 2010/11 izvedli zelo uspešen celoletni Storyline projekt “Mi sZa otroke Afrike - Storyline projekt mo Afričani”, kjer so učenci postali Masaji in se naselili v revno afriško vas v Keniji.

...”Ustvarili smo nepozabno afriško zgodbo, vanjo pa vključili tudi učitelje, učence in njihove starše…”

Čestitke mentorici projekta, Mateji Plot! Več o projektu … 

Objavljeno: 24. oktober 2011

Share Button

Storyline projekt “Astronomska društva”

V šolskem letu 2010/11 so učenci na OŠ Janka Kersnika Brdo, v okviru Storyline krožka raziskovali Izdelujemo planete. vesolje in nebo nad nami. Ob koncu projekta smo z učenci delo evalvirali. Njihove odgovore in utrinke našega skupnega dela si lahko ogledate v pdf. dokumentu.

Objavljeno: 21. september 2011

Share Button

Celoletni Storyline projekt na OŠ Janka Kersnika Brdo – podružnična šola Krašnja

Razredna učiteljica Marta Per je v okviru podaljšanega bivanja v tem šolskem letu izvajala Storyline Storyline projekt na temo “Nebo nad nami – vesolje”. Učiteljica je zbrala nekaj utrinkov in jih predstavila. Več …  

Share Button

5. mednarodna konferenca »Storyline – ključ do učinkovitega učenja in poučevanja« na Islandiji

»Storyline International« skupaj z »University of Iceland« vabi v Reykjavik, kjer bo od 9.–11. Storyline konferenca - Islandijaavgusta 2012 potekala 5. mednarodna Storyline konferenca, katere namen je spodbujanje interakcije med široko paleto izobraževalcev in raziskovalcev iz vsega sveta, ki se zanimajo, kako lahko pristop Storyline privede do dobrih rezultatov in fleksibilnosti v izobraževanju otrok in odraslih.

Več o konferenci si lahko preberete na spletni strani islandske univerze:

http://vefsetur.hi.is/storylineiniceland2012/

Objavljeno: 28. april 2011

Share Button

Mednarodni strokovni posvet “Storyline” v Sloveniji

1. aprila je v Ljubljani potekal prvi mednarodni posvet o pedagoškem pristopu Storyline. Povabilu

DUPB, Storyline Škotska, Storyline Slovenija

Društva učiteljev podaljšanega bivanja se je odzvalo skoraj 90 učiteljev iz 40-ih različnih osnovnih šol po Sloveniji. Odzivi učiteljev so bili izjemni.

Iz spletne strani DUPB:
“Udeleženci so bili navdušeni nad novim pristopom dela in njegovo uporabnostjo pri delu z otroki. Učenci skozi lastno ustvarjanje usvajajo nove učne vsebine, sami iščejo nove (druge) rešitve, to pa pomeni bolj uspešno razumevanje in memoriranje obravnavanih učnih tem.”

Več o posvetu si lahko preberete v pdf.

Objavljeno: 3. april 2011

Share Button

Obisk šole v Stockholmu

Med jesenskimi šolskimi počitnicami sem obiskala Osnovno šolo Hammarbyskolan v StockholŠvedski učenci pri predstavitvi svojega delamu na Švedskem, kjer učitelji pri svojem poučevanju uporabljajo tudi pedagoški pristop Storyline. Ogledala sem si njihovo trenutno delo, izmenjala poglede o delu z učitelji in tudi učenci. Tematika Hotel, ki jo trenutno ustvarjajo, je osnovana na matematičnih vsebinah, kar dokazuje, da je pristop Storyline možno uporabiti v širokem spektru različnih vsebin učnega načrta.

Več …

Objavljeno: 28. oktober 2010

Share Button

Storyline International – Golden Circel seminar v Freiburgu, 2010

V Freiburgu je od 1. – 3. oktobra potekalo srečanje, kjer se vsaki dve leti srečajo predstavniki pristopa Storyline iz posameznih držav. Zbralo se je 30 pedagogov iz 11-ih različnih držav (Danska,Freiburg, Nemčija Anglija, Nemčija, Islandija, Nizozemska, Norveška, Škotska, Slovenija, Švedska, Turčija, ZDA). Letošnje leto je prvič prisostvovala tudi Slovenija …

Več v Pdf dokumentu.

Objavljeno: 20. oktober 2010

Share Button

Študijska skupina na OŠ Ljubo Šercer v Kočevju

Približno 20 učiteljic osnovnih šol iz Kočevja in okolice se je odzvalo na povabilo gospe ravnateljice Barbare Šlemer-Novak, k predstavitvi primerov dobre prakse, s področja priOŠ Ljubo Šercer -predstavitev pristopa Storylinestopa Storyline. Več o seminarju, si lahko preberete v Pdf dokumentu.

Objavljeno: 11. 9. 2010

Share Button

Filmski prispevek o uporabi pristopa Storyline

Družba Snöball filmov na Norveškem je pripravila fantastičen film o tem, kako se Storyline lahko uporablja pri poučevanju jezika. V filmu vidimo, na kakšen način lahko uporabimo pristop Story

Norveški film o uporabi pristopa Storyline

line pri učenju nemškega jezika – učenci osmih razredov osnovne šole se učijo nemščine z uporabo ustvarjenih figur in hiš na ulici, ki jo zgradijo sami. Film opisuje neposredno delo v razredu in je nadgrajen z razmišljanji učiteljice, v zvezi z učenjem in ocenjevanjem. Film si lahko ogledate na internetni povezavi (tam kliknite na slikco na desni strani), z angleškimi podnapisi.

Objavljeno: 16. 7. 2010

Share Button

Članki in prispevki o pristopu Storyline

Članek: Pedagoški pristop Storyline / Revija Didakta, rubrika Med teorijo in praksRevija Didakta, okt. 2009o (Avtorica: Lea Nakrst)

Članek: Projekt “Naše kmetije” – delo po pedagoškem pristopu Storyline / Revija Didakta, rubrika Med teorijo in prakso (Avtorica: Lea Nakrst)

Prispevek: Storyline na OŠ Ob Rinži končan (Avtorica: Mateja Plot)

Prispevek: S projektom Storyline spoznavali Evropo (Avtorica: Mateja Plot)

Pouk, ki navduši – Pedagoški pristop Storyline: V oktobru 2010 je na Zavodu Republike Revija Razredni pouk Slovenije za šolstvo izšla 2. številka revije Razredni pouk (letnik 12). V rubriki “Pouk, ki navduši” je bil objavljen članek, ki govori o didaktičnem pristopu Storyline (Avtorica: Lea Nakrst).

Učenje je lahko zabavno – “Učenci dveh kočevskih šol so se lani pridružili projektu Storyline, za katerega je značilno poučevanje v obliki zgodbe, ki jo ustvarjajo učenci skupaj z učiteljem. Ker so si tokrat želeli spoznati Afriko, so se prelevili v Masaje, kmalu pa bodo začeli z gradnjo tradicionalnega afriškega bivališča.” Več …Vir: Radio Krka

Učence “preselijo v Kenijo” – V dnevnem časopisu Delo je bil dne 26. novembra 2010 objavljen

Delo

članek novinarke Simone Fajfar, z naslovom “Učence preselijo v Kenijo”. Članek opisuje neposredno delo po pedagoškem pristopu Storyline na OŠ Prevole Hinje in na OŠ Ob Rinži, kjer so se učenci letos “preselili v Afriko”. Več …  Vir: Delo.si

S Storylinom je učenje zabavno – V dnevnem časopisu Dnevnik je novinarka Bori Grabovac Morse objavila članek z naslovom “S Storylinom je učenje zabavno”.

Iz prispevka: … “Stara šala, da ljudje raje gradijo udobne zapore kot šole, ker naj bi se v šole kot Časopisna hiša Dnevnikodrasli več ne vračali, danes ne drži več. Proces učenja postaja vseživljenjski, novodobni učenci pa imajo bolj kot z udobjem težave s preveliko količino informacij …” Več …  Vir: Dnevnik.si (Prispevek objavljen v časopisu dne 3. 12. 2010)

Poučevanje, ki zrcali resnično življenje že v razredu – Pedagoški pristop Storyline:  V dvojni številki revije Didakta (dec. 2010 / jan. 2011) je bil v rubriki “Med teorijo in prakso” objavljen članek avtorice Lee Nakrst, z naslovom “Poučevanje, ki zrcali resnično življenje že v razredu – Pedagoški pristop Storyline”.

Revija Didakta

Uvodnik iz članka: “Zdi se, da naše življenje postaja vse bolj razdrobljeno. Vse preveč stvari moramo opraviti in vse premalo časa imamo, da bi to tudi storili, še posebej v razredu. Tradicionalna delitev poučevanja po posameznih predmetih v dojemanju pravega in kakovostnega načina poučevanja izgublja na pomenu, čeprav omenjene delitve še kmalu ne bo mogoče preseči. Na ravni osnovne šole se zdi, da so predmeti razdeljeni v posamezne termine (po navadi sta na urniku matematika in slovenščina pred malico, ”vzgojni predmeti”, kot so glasbena, likovna vzgoja pa so po navadi pred odhodom domov), ki vodijo otroke k dojemanju, da je matematika nekaj, kar je po navadi zgodaj zjutraj in likovna vzgoja nekaj, kar je po malici. V srednji šoli je s to delitvijo še slabše. Učenci oz. dijaki iščejo smisel razumevanja posameznega predmeta s katerim se srečujejo vsakodnevno, ne znajo pa poiskati povezav z vsakodnevnim življenjem izven zidov učilnice, kjer naj bi vsak učni predmet zrcalil učenje v razredu, pred in po malici.” …    Več …

“Mini anketa” v Šolskih razgledih: 6. maja 2011 je bila v 9. številki Šolskih razgledov objavljena mini Storyline - mini anketaanketa, izvedena z učiteljicami razrednega pouka, ki pri svojem delu uspešno uporabljajo pristop Storyline – Leo Nakrst, Matejo Plot in Marto Per. Vsebino si lahko preberete v časniku (9/2011). Več …

 

 

Nočni obisk na Radiu Slovenija – Pedagoški pristop Storyline:

V noči na 1. maj 2011 je bil na 1. programu Radia Slovenija predvajan Posnetek pogovora - Radio Slovenijaposnetek pogovora, v katerem sta Lea Nakrst in Mateja Plot zaupali voditeljici Heleni Urbanija svoje izkušnje z delom po pedagoškem pristopu Storyline.

Iz napovednika (www):Profesor razrednega pouka je zahteven, a obenem izzivov poln poklic, saj mladim na različne načine pomaga pri njihovem celostnem razvoju. In eden od načinov je tudi pedagoški pristop »storyline«, s katerim se je profesorica razrednega pouka Lea Nakrst seznanila na Švedskem, ga preučila, raziskala in preizkusila v praksi. Skupaj s kolegico Matejo Plot ga predstavlja Sloveniji. Svoja opažanja in izkušnje s področja švedskega in slovenskega šolskega sistema ter učinkovitosti pristopa »Storyline« bosta Lea Nakrst in Mateja Plot zaupali voditeljici Heleni Urbanija.

 

Posnetek pogovora je dosegljiv s klikom na spodnjo povezavo: Radio Slovenija – nočni obisk (Pedagoški pristop Storyline)

 

 

Nočni obisk na Radiu Slovenija – Pedagoški pristop Storyline

Share Button