Članki in prispevki o pristopu Storyline

Članek: Pedagoški pristop Storyline / Revija Didakta, rubrika Med teorijo in praksRevija Didakta, okt. 2009o (Avtorica: Lea Nakrst)

Članek: Projekt “Naše kmetije” – delo po pedagoškem pristopu Storyline / Revija Didakta, rubrika Med teorijo in prakso (Avtorica: Lea Nakrst)

Prispevek: Storyline na OŠ Ob Rinži končan (Avtorica: Mateja Plot)

Prispevek: S projektom Storyline spoznavali Evropo (Avtorica: Mateja Plot)

Pouk, ki navduši – Pedagoški pristop Storyline: V oktobru 2010 je na Zavodu Republike Revija Razredni pouk Slovenije za šolstvo izšla 2. številka revije Razredni pouk (letnik 12). V rubriki “Pouk, ki navduši” je bil objavljen članek, ki govori o didaktičnem pristopu Storyline (Avtorica: Lea Nakrst).

Učenje je lahko zabavno – “Učenci dveh kočevskih šol so se lani pridružili projektu Storyline, za katerega je značilno poučevanje v obliki zgodbe, ki jo ustvarjajo učenci skupaj z učiteljem. Ker so si tokrat želeli spoznati Afriko, so se prelevili v Masaje, kmalu pa bodo začeli z gradnjo tradicionalnega afriškega bivališča.” Več …Vir: Radio Krka

Učence “preselijo v Kenijo” – V dnevnem časopisu Delo je bil dne 26. novembra 2010 objavljen

Delo

članek novinarke Simone Fajfar, z naslovom “Učence preselijo v Kenijo”. Članek opisuje neposredno delo po pedagoškem pristopu Storyline na OŠ Prevole Hinje in na OŠ Ob Rinži, kjer so se učenci letos “preselili v Afriko”. Več …  Vir: Delo.si

S Storylinom je učenje zabavno – V dnevnem časopisu Dnevnik je novinarka Bori Grabovac Morse objavila članek z naslovom “S Storylinom je učenje zabavno”.

Iz prispevka: … “Stara šala, da ljudje raje gradijo udobne zapore kot šole, ker naj bi se v šole kot Časopisna hiša Dnevnikodrasli več ne vračali, danes ne drži več. Proces učenja postaja vseživljenjski, novodobni učenci pa imajo bolj kot z udobjem težave s preveliko količino informacij …” Več …  Vir: Dnevnik.si (Prispevek objavljen v časopisu dne 3. 12. 2010)

Poučevanje, ki zrcali resnično življenje že v razredu – Pedagoški pristop Storyline:  V dvojni številki revije Didakta (dec. 2010 / jan. 2011) je bil v rubriki “Med teorijo in prakso” objavljen članek avtorice Lee Nakrst, z naslovom “Poučevanje, ki zrcali resnično življenje že v razredu – Pedagoški pristop Storyline”.

Revija Didakta

Uvodnik iz članka: “Zdi se, da naše življenje postaja vse bolj razdrobljeno. Vse preveč stvari moramo opraviti in vse premalo časa imamo, da bi to tudi storili, še posebej v razredu. Tradicionalna delitev poučevanja po posameznih predmetih v dojemanju pravega in kakovostnega načina poučevanja izgublja na pomenu, čeprav omenjene delitve še kmalu ne bo mogoče preseči. Na ravni osnovne šole se zdi, da so predmeti razdeljeni v posamezne termine (po navadi sta na urniku matematika in slovenščina pred malico, ”vzgojni predmeti”, kot so glasbena, likovna vzgoja pa so po navadi pred odhodom domov), ki vodijo otroke k dojemanju, da je matematika nekaj, kar je po navadi zgodaj zjutraj in likovna vzgoja nekaj, kar je po malici. V srednji šoli je s to delitvijo še slabše. Učenci oz. dijaki iščejo smisel razumevanja posameznega predmeta s katerim se srečujejo vsakodnevno, ne znajo pa poiskati povezav z vsakodnevnim življenjem izven zidov učilnice, kjer naj bi vsak učni predmet zrcalil učenje v razredu, pred in po malici.” …    Več …

“Mini anketa” v Šolskih razgledih: 6. maja 2011 je bila v 9. številki Šolskih razgledov objavljena mini Storyline - mini anketaanketa, izvedena z učiteljicami razrednega pouka, ki pri svojem delu uspešno uporabljajo pristop Storyline – Leo Nakrst, Matejo Plot in Marto Per. Vsebino si lahko preberete v časniku (9/2011). Več …

 

 

Nočni obisk na Radiu Slovenija – Pedagoški pristop Storyline:

V noči na 1. maj 2011 je bil na 1. programu Radia Slovenija predvajan Posnetek pogovora - Radio Slovenijaposnetek pogovora, v katerem sta Lea Nakrst in Mateja Plot zaupali voditeljici Heleni Urbanija svoje izkušnje z delom po pedagoškem pristopu Storyline.

Iz napovednika (www):Profesor razrednega pouka je zahteven, a obenem izzivov poln poklic, saj mladim na različne načine pomaga pri njihovem celostnem razvoju. In eden od načinov je tudi pedagoški pristop »storyline«, s katerim se je profesorica razrednega pouka Lea Nakrst seznanila na Švedskem, ga preučila, raziskala in preizkusila v praksi. Skupaj s kolegico Matejo Plot ga predstavlja Sloveniji. Svoja opažanja in izkušnje s področja švedskega in slovenskega šolskega sistema ter učinkovitosti pristopa »Storyline« bosta Lea Nakrst in Mateja Plot zaupali voditeljici Heleni Urbanija.

 

Posnetek pogovora je dosegljiv s klikom na spodnjo povezavo: Radio Slovenija – nočni obisk (Pedagoški pristop Storyline)

 

 

Nočni obisk na Radiu Slovenija – Pedagoški pristop Storyline

Share Button

Leave a Reply